Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama

Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama
link : Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama

Baca juga


Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama

Naib juara Mentor Milenia 2017, Usop memohon maaf kepada wakil media atas kegagalannya memberi kerjasama hingga memberi tempias kepada Hazama selaku mentor.

Usop atau nama sebenarnya, Muhammad Saiful Naim Muhd Noor, 20, mengakui masih terlalu hijau dalam dunia seni apabila kurang memahami beberapa perkara, sekali gus menimbulkan salah faham kepada pihak lain.

“Abang Hazama meminta saya untuk tidak memberikan nombor kepada orang tidak dikenali bagi mengelakkan masalah. Namun, saya salah tafsiran seterusnya menyukarkan kerja pihak media.

“Jangan pula disebabkan sikap naif saya nama Hazama terpalit sama kerana bukan beliau pencetus kontroversi ini. Semuanya disebabkan silap faham daripada saya.

“Saya bermula dari kosong. Bidang seni adalah satu dunia baharu yang perlu saya pelajari. Saya harap diberikan masa untuk mengenali selok-belok dalam lapangan ini.

“Tidak timbul istilah mendabik dada kerana saya sedar sebagai pendatang baharu tiada ruang untuk saya bersikap bongkak.

“Secara perlahan-lahan saya cuba memperbaiki cara berkomunikasi di hadapan media,” katanya pada sesi rakaman Muzik-Muzik Raya, di sini.

Terdahulu, kontroversi timbul apabila Usop enggan memberi nombor telefonnya kepada wakil media selepas konsert akhir Mentor Milenia, sebaliknya meminta mereka melihat Instagram miliknya.

 

Sumber: BH Online



Sumber Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama


Demikianlah Artikel Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama

Sekianlah artikel Usop minta maaf kepada wakil media, salah tafsir pesanan Hazama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: