“Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian

“Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian
link : “Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian

Baca juga


“Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian

Biarlah saya bersendirian’. Begitulah reaksi penyanyi, Ezlynn ketika diminta mengulas tindakan memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Adam Fahmy Shamsuddin.

"Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual" - Ezlynn enggan ulas soal penceraian

“Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian

Ezylnn yang terkenal dengan lagu Hi Hi Bye Bye memberitahu BH Online, dia tiada mood untuk ditemubual berhubung perkara itu.

“Saya bukan dalam mood untuk berfotografi atau ditemubual sekalipun. Tak ada apa yang nak dikongsipun. Saya harap kamu faham,” katanya.

Penyanyi yang pernah berduet dengan Datuk M Daud Kilau menerusi lagu Pening itu memohon pengertian besar terhadap suratan hidupnya sekarang.

“Saya mahu dibiarkan bersendirian. Kita akan bertemu juga suatu hari nanti, dalam sebuah acara mungkin… Mesti berjumpa nanti,” katanya.

Semalam, Ezlynn dilaporkan memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya pada Januari lalu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Permohonan cerai difailkan Ezlynn atau nama sebenarnya, Azline Ariffin, 36, mengikut Seksyen 47 Akta Undang-undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur 1984.

Hakim Syarie Mohamed Hizwan Mohamed Nor dalam sebutan kes itu semalam, dilaporkan memerintahkan penyanyi itu bersama suaminya menghadiri sesi Jawatankuasa Pendamai (JKP) berikutan Adam Fahmy tidak bersetuju untuk meneruskan perceraian secara baik itu.

Ezlynn atau nama sebenarnya Azline Ariffin, 36, selaku plaintif melantik kakak kandungnya, manakala Adam Fahmy, 38, selaku defendan melantik adik kandungnya, masing-masing sebagai wakil JKP.

Ezlynn hadir bersama peguam syarie Izyan Hazwani Ahmad, manakala suaminya tidak diwakili peguam. Mahkamah kemudian menetapkan 11 Julai depan untuk sebutan kes bagi mendengar laporan JKP.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 20 November 2011.

Sumber: Bharian



Sumber “Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian


Demikianlah Artikel “Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian

Sekianlah artikel “Biarlah saya bersendirian, tiada mood berfotografi atau ditemubual” – Ezlynn enggan ulas soal penceraian kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: