Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda

Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda
link : Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda

Baca juga


Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda

LELAKI ditemui mati akibat parah pada tangan selepas menumbuk pintu kaca kedai telefon pintar di Alamanda Pudu UIu, Jalan Cheras, ketika mabuk, hari ini.

Ajal selepas tumbuk pintu kaca

Ajal selepas tumbuk pintu kaca

Dalam kejadian pada 6 pagi itu, lelaki terbabit dikatakan bertengkar dengan dua rakannya, termasuk seorang wanita ketika melalui kawasan berkenaan.

Ketua Polis Daerah Cheras Asisten Komisioner Chong Kok Sin berkata, lelaki itu kemudian dipercayai mengamuk dan menumbuk pintu kaca kedai telefon pintar menyebabkan kecederaan serius pada tangannya.

Katanya, mangsa berusia 28 tahun itu kemudian merangkak kira-kira 60 meter dari kedai berkenaan sebelum tidak sedarkan diri.

“Pengawal keselamatan yang berada di lokasi kejadian menghubungi polis sebelum disahkan meninggal dunia.

“Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR),”katanya.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda


Demikianlah Artikel Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda

Sekianlah artikel Ajal selepas tumbuk pintu kaca kedai telefon di Alamanda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: