Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat

Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat
link : Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat

Baca juga


Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat

PESAWAT Malaysia Airlines MH128 yang berlepas dari Melbourne, Australia ke Kuala Lumpur, hari ini terpaksa berpatah balik ke Melbourne selepas menerima gangguan daripada seorang penumpang.

Menurut kenyataan syarikat penerbangan itu, MH128 berlepas dari Lapangan Terbang Melbourne pada 11.11 malam waktu tempatan dan dijadual tiba Kuala Lumpur pada5.28 pagi ini (waktu Malaysia).

Pesawat terbabit berpatah balik selepas kapten pesawat berkenaan menerima maklumat daripada krew cabin yang memaklumkan terdapat seorang penumpang cuba memasuki kokpit.

“MH128 selamat mendarat di Lapangan Terbang Melbourne pada 11.41 malam waktu tempatan dan kini menunggu ketibaan pasukan keselamatan,” katanya.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat


Demikianlah Artikel Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat

Sekianlah artikel Pesawat MAS MH128 terpaksa berpatah balik, penumpang cuba rampas pesawat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: