“Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”

“Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka” - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”
link : “Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”

Baca juga


“Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”

MENJADI kebiasaan buat umat Islam di Dubai, berbuka puasa beramai-ramai di kawasan lapang seperti di padang ataupun di tempat letak kereta.

"Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka"

“Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”

Bagaimanapun, seorang pemandu ini mungkin terlambat atau terlupa mengambil keretanya sebelum tikar mula dibentangkan orang awam.

 

Laporan bersama gambar yang disiarkan Daily Mail ini hanya menyatakan kejadian lucu berkenaan berlaku di satu kawasan letak kereta awam di Dubai.

Berikutan itu, pemilik kenderaan jenis Honda Accord terbabit terpaksa menunggu selepas umat Islam selesai berbuka puasa sebelum dapat mengambil keretanya.

Warga Emirati sememangnya dikenali merupakan antara negara yang paling murah hati dalam soal kebajikan dan bersedekah, maka tidak hairanlah hidangan berbuka puasa sering diadakan termasuk di kawasan-kawasan lapang. 

Sumber: MYNEWHSUB.CC

 



Sumber “Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”


Demikianlah Artikel “Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka”

Sekianlah artikel “Tu lah sape suruh lambat alih kereta, kan dah kena tunggu orang awam habis berbuka” kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: