Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat

Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat
link : Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat

Baca juga


Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat

SEORANG doktor nyaris disebat selepas didapati bersalah kerana mencabul kehormatan rakan sekerjanya yang juga merupakan seorang doktor kelahiran Malaysia, empat tahun lalu.

Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat

Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat

Tan Kok Leong, 51, dijatuhi hukuman penjara selama 54 bulan oleh Mahkamah Tinggi Singapura namun terselamat daripada sebarang hukuman sebatan hanya kerana beliau berumur lebih daripada 50 tahun.

Lapor portal Mediacorp, Hakim See Kee Oon berkata kesalahan Tan biasanya akan mendapat hukuman sebatan, tetapi lelaki itu terselamat kerana faktor usianya yang telah melebihi 50 tahun.

Pakar pembedahan plastik itu didapati bersalah atas empat tuduhan, iaitu dua tuduhan mencabul kehormatan mangsa di Hotel Oasia pada 5 dan 6 Julai 2013 dan dua lagi tuduhan kerana menyebabkan mangsa tidak sedarkan diri sebelum melakukan serangan seksual.

 

Pada hari kejadian, Tan melaksanakan liposuction procedure, iaitu prosedur menghapuskan lemak yang dijalankan selama dua hari ke atas mangsa di pusat perubatan Life Source.

Sebelum membawa mangsa ke hotel, Tan mengarahkan pembantu pembedahannya supaya meninggalkan wayar intravena yang berada di lengan lelaki tersebut.

Tan kemudian membawa mangsa ke Hotel Oasia, di mana dia menempah sebuah bilik dan memberinya ubat Dormicum, iaitu sejenis sedatif yang kuat.

Selepas mangsa tidak sedarkan diri, Tan menanggalkan pakaiannya lalu mengambil gambar alat sulit rakan sekerjanya itu ‘dalam pelbagai posisi’.

Dalam hujah pembelaannya, Tan mendakwa mangsa merelakan gambar zakarnya dirakam kerana mangsa ingin melakukan pembedahan rawatan ke atas alat sulitnya.

Mereka turut bermalam di hotel berkenaan dan Tan mengulangi perbuatan tersebut pada keesokan hari sebelum mengambil lebih banyak gambar zakar mangsa.

Daripada lebih 20 gambar yang diambil Tan, dua daripadanya adalah gambar penuh yang menunjukkan mangsa tidak sedar diri dan hanya memakai hanya kemeja-T.

Dr. Gerald Tan, seorang rakan doktor di pusat perubatan sama berkata mujur beliau menemui gambar-gambar itu kemudian memaklumkan kepada mangsa yang kemudiannya membuat laporan polis.

Gambar-gambar tersebut juga dipercayai terdapat dalam telefon bimbit Tan.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 



Sumber Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat


Demikianlah Artikel Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat

Sekianlah artikel Hanya sebab umurnya lebih 50 tahun, doktor lelaki yang mencabul pesakit lelakinya ini terlepas hukuman sebat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: