Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?

Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?
link : Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?

Baca juga


Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?

Harapan palsu. Mungkin itulah perasaan yang dirasakan oleh kakitangan awam yang menerima khidmat pesanan ringkas melalui aplikasi Whatsapp baru-baru ini.

Penjawat Awam dapat bonus raya

Penjawat Awam dapat bonus raya

Pesanan itu mengatakan bahawa kakitangan awam bakal menerima bonus raya yang akan dimasukkan ke akaun mereka pada 13 Jun ini.

Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) ketika dihubungi mengesahkan bahawa maklumat yang tersebar itu adalah palsu.

“Tak benar tu. Palsu,” jawabnya ringkas melalui aplikasi Whatsapp.

Pesanan yang tersebar itu turut memberi jaminan bahawa pihak kerajaan telah bersetuju untuk memberikan bonus bantuan sebanuak RM850 kepada kakitangan awam, manakala RM550 pula kepada pesara kerajaan.

“Segala pembayaran akan dikreditkan ke akaun penjawat awam mulai 13 Jun 2017.

“Ini adalah inisiatif kerajaan Malaysia yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bagi meringankan beban kakitangan kerajaan sempena menyambut perayaan Aidilfitri 2017,” menurut pesanan palsu tersebut.
Sumber: MStar



Sumber Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?


Demikianlah Artikel Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550?

Sekianlah artikel Penjawat Awam dapat bonus raya RM850 , Pesara Kerajaan RM550? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: