Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan

Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan
link : Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan

Baca juga


Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan

Perbuatan kejam seorang lelaki dikenali sebagai Pok Su yang merogol seorang wanita orang kurang upaya OKU lembam dibalas dengan hukuman penjara 14 tahun dan enam sebatan di mahkamah sesyen, di sini, tadi.

Balasan rogol OKU sampai mengandung!

Hakim, Nazri Ismail menjatuhkan hukuman itu terhadap Mohamad Faizal Adlan Husin, 25, selepas tertuduh mengaku salah atas tuduhan yang dikemukakan.

Tertuduh didakwa merogol mangsa yang berusia 23 tahun di sebuah bengkel motosikal di Kampung Permatang Pasir Gunung, Bachok, pada jam 8.30 malam, dalam Julai 2016.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya negeri, Norazlinawati Mohd Arshad, manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Dalam kejadian lalu, mangsa yang baru pulang dari mengaji di rumah saudaranya di kampung sama berjalan kaki untuk pulang ke rumah.

Tiba di hadapan sebuah kedai, lelaki yang dikenalinya sebagai Pok Su iaitu tertuduh menariknya dengan kuat dan menutup mulut dengan kain tudung mangsa.

Tertuduh kemudian mengangkat mangsa dan membawanya ke sebuah bilik serta merogolnya.

Tertuduh juga memberi amaran kepada mangsa supaya tidak menceritakan kejadian itu kepada sesiapa pun, bagaimanapun mangsa mengalami sakit perut dan dibawa ke hospital sebelum disahkan mengandung 18 minggu.

 

Sumber: Sinar Harian



Sumber Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan


Demikianlah Artikel Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan

Sekianlah artikel Balasan rogol OKU sampai mengandung, Pok Su dipenjara 14 tahun dan 6 sebatan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: