Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya

Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya
link : Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya

Baca juga


Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya

Cipta imaginary friend bernama Rozman

Cipta imaginary friend bernama Rozman

 

Selalunya budak-budak kecil je yang ada imaginary friend ni. Tapi tak sangka pulak dalam kalangan budak asrama pun ada juga yang main dengan imaginary friend. Lelaki ini kongsi kisahnya di zaman sekolah di mana dia dan rakan-rakan cipta seorang imaginary friend bernama Rozman. Dan tak sangka ‘kawan’ itu memang betul-betul wujud. Paling seram, ‘dia’ menghantui mereka setelah 5 tahun.

Macam mana wujudnya ‘Rozman’.

Rozman start ajak main.

“Kau tunggu nanti aku hantar kau balik neraka”

Macam kena rasuk.

Kredit : @aimankamal98

 

Sumber: Oh Bulan



Sumber Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya


Demikianlah Artikel Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya

Sekianlah artikel Cipta imaginary friend bernama Rozman, lelaki ini tak sangka Rozman betul-betul ada dan ganggu hidupnya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: