Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah

Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah
link : Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah

Baca juga


Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah

McDonald’s Malaysia kesal dengan tindakan pelanggan membawa anjing ke premis restoran makanan segera berkenaan di Bukit Indah, di sini, kelmarin kerana mengganggu ketenteraman pelanggan lain dan melanggar peraturan.

Pengurusan berkenaan dalam kenyataan media kepada Harian Metro berkata, tindakan dilakukan pelanggan terbabit melanggar kod kebersihan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang melarang haiwan peliharaan berada di premis makanan, serta peraturan mendapatkan sijil halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Menurutnya, bertindak atas aduan yang diterima daripada pelanggan, pengurusan restoran makanan segera itu menjalankan proses pembersihan (sertu) dengan serta-merta di ruang lobi luar premis di Bukit Indah dengan panduan daripada pengurusan masjid berhampiran.

“Langkah itu dilakukan susulan tindakan sekumpulan remaja bukan Islam membawa anjing peliharaan mereka dan duduk di ruang lobi restoran berkenaan dalam kejadian, pada malam Ahad lalu.

“Kami (McDonald’s Malaysia) sentiasa menitikberatkan aspek kebersihan, keselamatan dan pematuhan Halal di semua premis kami.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah


Demikianlah Artikel Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah

Sekianlah artikel Sekumpulan remaja selamba bawa anjing makan di McDonald’s Bukit Indah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: