“Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih

“Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih
link : “Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih

Baca juga


“Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih

“Kalau mahu Guilherme, bayar RM10 juta,” kata jurulatih Kuala Lumpur Fabio Maciel Treinador berhubung khabar angin pemainnya, Guilherme De Paula sedang diintai beberapa pasukan.

Walaupun mengaku harga disebut itu hanya gurauan, hakikatnya Fabio memang tidak mahu kehilangan penjaring terbanyak Liga Perdana itu dengan aksinya ditagih untuk sekurang-kurangnya hingga akhir musim 2017.

“Ia (harga) hanya gurauan, jangan pula anda ambil serius,” kata Fabio.

“Tapi, begitulah besarnya nilai Guilherme kepada Kuala Lumpur sekarang. Kalau saya diberi kuasa menentukan, memang tidak akan melepaskan dia kepada mana-mana pasukan walau berapa tinggi sekalipun harga ditawarkan.

“Saya tidak nafikan peranan pemain lain, tapi Guilherme melaksanakan tanggungjawab sebagai penyerang dengan amat baik. Dalam perlawanan bola sepak, gol amat penting dan itu yang diberikan Guilherme kepada kami.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber “Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih


Demikianlah Artikel “Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih

Sekianlah artikel “Bayar RM10juta kalau nak ambil Guilherme dari Kuala Lumpur” – jurulatih kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: