Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai

Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai
link : Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai

Baca juga


Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai

(TERKINI) Penyanyi Ezlynn Sah Failkan Penceraian   



PENYANYI yang popular dengan lagu Hi Hi Bye Bye, Ezlynn memfailkan cerai terhadap suaminya, Adam Fahmy Shamsudin di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Ezlynn atau nama sebenarnya, Azline Ariffin, 36, memfailkan permohonan itu pada Januari lalu mengikut Seksyen 47 Akta Undang-Undang Keluarga Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1984.

Berikutan Adam Fahmy selaku defendan tidak bersetuju dengan perceraian itu, mahkamah telah memerintahkan kedua-dua pihak untuk melantik wakil Jawatankuasa Pendamai (JKP) dalam kalangan ahli keluarga mereka.

Dalam proses perceraian, JKP terdiri daripada ahli keluarga yang rapat dengan plaintif dan defendan bertujuan memberi nasihat dan mencari jalan penyelesaian.

Pada prosiding hari ini, Ezlynn telah melantik kakak kandungnya manakala Adam Fahmy yang juga pengurus artis itu melantik adik kandungnya sebagai wakil JKP dalam kes perceraian mereka.

Hakim Syarie Mohamed Hizwan Mohamed Nor kemudian menetapkan 11 Julai ini untuk wakil-wakil JKP membentangkan laporan mereka.

Ezlynn dan Adam Fahmy mendirikan rumah tangga pada 20 November 2011 dan belum dikurniakan anak.

Sumber Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai


Demikianlah Artikel Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai

Sekianlah artikel Penyanyi Ezlynn Failkan Penceraian, Tapi Apa Yang Dilakukan Suaminya Mengejutkan Ramai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: