“Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet

“Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet
link : “Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet

Baca juga


“Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet

Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status seorang pelanggan yang dilihat menjejaskan imej restorannya yang menyediakan bufet Ramadan dan steamboat and grill kepada pelanggannya.

"Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih" - Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet

“Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet

Pengurus restoran, Muhammad Naim Shafie berkata, tindakan pelanggan terbabit meluahkan reaksi negatif melalui laman sosial tanpa bertemu dengan pihaknya umpama menabur pasir dalam periuk nasi mereka.

“Tindakan tular itu dilihat memburukkan keadaan sedangkan pelanggan itu boleh bertemu sendiri dengan saya sekiranya perkhidmatan kami tidak memuaskan.

“Tindakannya itu (tular) boleh menyebabkan kira-kira 30 pekerja di restoran kami kehilangan pekerjaan jika perniagaan terjejas,” katanya.

Menurutnya, pihaknya menyediakan makanan untuk 140 pelanggan setiap hari bagi bufet berkenaan dan ia menjadi tidak mencukupi sekiranya pelanggan mengambil makanan berlebihan.

“Kami tambah makanan dua kali sebelum berbuka dan dua kali seterusnya selepas waktu berbuka puasa. Semalam (kelmarin), kami ada menambah juadah yang disediakan selepas berbuka,” katanya.

Muhammad Naim berkata, pelanggan berkenaan diminta tampil bagi menyelesaikan perkara itu secara baik termasuk mengembalikan wang yang dibelanjakannya.

Terdahulu, seorang wanita memuat naik status di Facebook meluahkan rasa tidak berbaloinya ketika berbuka puasa di restoran berkenaan apabila hanya mendapat sisa makanan yang ditinggalkan dan mendakwa makanan itu tidak ditambah untuk pelanggan yang tidak menempah terlebih dahulu.

Sinar Harian berjaya menghubungi wanita berkenaan namun, gagal mendapat respons daripadanya.

Sumber: Sinar



Sumber “Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet


Demikianlah Artikel “Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet

Sekianlah artikel “Makanan tak cukup sebab ada pelanggan lain ambil lebih” – Pengurusan Restoran Kampung Ipoh terkilan status viral pelanggannya tak puas hati dapat sisa makanan walau bayar untuk harga buffet kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates:

Related Posts :