“Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz

“Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz
link : “Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz

Baca juga


“Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz



Kontroversi membabitkan pelakon dan penyanyi, Aliff Aziz masih lagi hangat diperkatakan ramai setelah dia dikatakan curang bersama pelakon, Oktovia Manrose. Bagaimanapun menurut Harian Metro, Aliff mengaku kesalahannya yang mana dia akui ia berpunca dari dirinya.

Mohon maaf
“Setiap kesalahan yang terjadi ada punca. Dalam kes saya, saya mengakui menjadi punca kepada semuanya. Perkara sebenar pun sudah terbukti. Jadi saya ingin memohon maaf kepada semua. Bagi saya perlu untuk akui jika ia memang salah,” ujar pelakon ini.

Saya kesal..
Menerusi sumber juga, Aliff berkata status dimuat naik oleh isterinya, Bella Astillah adalah benar meskipun begitu, dia tidak menyalahkan tindakan isterinya.



“Isteri saya sudah lalui macam-macam. Saya memberikan masalah kepadanya. Saya berasa sangat bersalah terhadapnya.

“Saya kesal atas apa yang terjadi dan saya tidak mahu nafikan kesalahan saya. Setiap manusia pasti buat salah. Dalam kes saya, diakui ia memang berpunca daripada saya. Nak caci, maki dan hamun saya silakan. Cuma, jangan komen apa yang anda tidak tahu,” ujarnya.



Biar saya yang betulkan
Pelakon terkenal ini juga sedang cuba membetulkan semula keadaan dan masalah rumah tangganya bersama Bella.

“Soal hubungan dan rumahtangga saya dengan isteri, biar saya yang selesaikan. Banyak perkara yang perlu dibuat dan diperbetulkan. Kesilapan saya pada Allah, biar saya uruskan. Kesalahan saya pada ibu bapa, itu tanggungjawab saya.”

Aliff juga telah mengadakan sesi live di Instagram bagaimanapun dia tidak menegakkan benang yang basah.

Sumber: Harian Metro via himpunanceritalawak.com




Sumber “Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz


Demikianlah Artikel “Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz

Sekianlah artikel “Selama Ini Isteri Saya Sudah Lalui Macam-Macam Dugaan Dan Cabaran.. Saya Berasa Sangat Bersalah..”- Aliff Aziz kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: