(Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen

(Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen
link : (Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen

Baca juga


(Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen



Mengakhiri Buletin Utama TV3 hari ini, satu video khas istimewa buat staf TV3 unit berita berjaya membuat netizen sebak. Pembaca berita, Azawate Zenol Abidin yang berkhidmat sejak 15 tahun lalu tidak dapat menahan sebak memberikan ucapan terakhir buat penonton. Malah 24 rakan lain termasuk penerbit turut sama menamatkan tempoh perkhidmatan bersama TV3 hari ini.



24 Staf Unit TV3 menamatkan tugas



Video yang berdurasi lebih 3 minit lebih berjaya membuat netizen sebak menangis. Dimaklumkan 24 staf unit berita termasuk penyunting, sokongan dan penerbitan yang rata-ratanya menabur jasa lebih 2 dekad tamat hari ini. Malah, pembaca berita Azawate Zenol Abidin turut tidak dapat menahan sebak buat kali terakhir berada di Unit Berita itu.

Semoga saya diberi kekuatan



Esok adalah hari terakhir saya bertugas menyampaikan Buletin Utama dan hari terakhir saya di TV3.
Semoga saya diberi kekuatan untuk menyempurnakan tugasan terakhir saya…amin.

Ramai sebak




Sumber : Buletin TV3 via ohbulan.com


Sumber (Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen


Demikianlah Artikel (Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen

Sekianlah artikel (Video) Momen Akhir Pembaca Berita TV3, Azawate Zenol Abidin Yang Berkhidmat Lebih 15 Tahun Undang Sebak Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: