Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi...

Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi...
link : Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi...

Baca juga


Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi...



Menerusi twit tersebut, pelakon yang berusia 25 tahun itu telah bertanya satu soalan kepada pengikutnya di laman media sosial tersebut.

“I want to get another piercing! What piercing should i get?”tulisnya.



Fatin telah bertanya kepada pengikutnya untuk memberi cadangan kepadanya untuk membuat tindik baru.

Lantas, pertanyaan oleh Fatin itu telah menerima komen yang pelbagai dari netizen.


Bagaimanapun, rata-rata netizen memberi pelbagai cadangan kepada Fatin seperti buat tindik pada lidah, hidung, pusat dan sebagainya.




Foto : Twitter Fatin Afeefa

sumber : mediahiburan.my

Biodata Fatin Afeefa

Fatin Afeefa merupakan pelakon yang mula meningkat naik di Malaysia. Fatin Afeefa Mula dikenali setelah berlakon dalam Drama Jodoh-Jodoh Annisa.



Biodata Fatin Afeefa

NAMA PENUH : Fatin Nur Afifah Binti Shamsudin
NAMA PANGGILAN : Fatin Afeefa
UMUR : 24 Tahun (2018)
ASAL : Kuala Lumpur
PEKERJAAN : Pelakon
STATUS : Berkahwin (21 Disember 2013) (Bercerai 30 Mei 2017)
CAHAYA MATA : Adam Aisy Arrian, 4 dan Ivy Herra Sophia, 2
SENARAI FILEM/DRAMA : Kekasih Paksa Rela, Monalisa, Semusim Rindu, Red Velvet, Jodoh-Jodoh Annisa, Tentang Bulan, Kampung Drift, Volkswagen Kuning, Hospital
INSTAGRAM : https://ift.tt/2FG9j46

TWITTER : https://twitter.com/FatinAfeefa
Dilahirkan pada 13 Julai 1994 di Kuala Lumpur, Fatin Afeefa memulakan kerjaya lakonannya sebagai pelakon kanak-kanak seawal umur 8 tahun. Drama pertama beliau ditayangkan di TV3, bertajuk Maksimum. Beliau membintangi filem Tentang Bulan arahan Ahmad Idham, yang turut dibintangi oleh Erin Malek, Nik Adruce dan Aedy Ashraf.

10 tahun kemudian, Fatin berlakon bersama Pekin Ibrahim dan Syafie Naswip dalam filem Kampung Drift. Beliau muncul dalam drama adaptasi novel, Red Velvet lakonan Neelofa dan Alif Satar. Kemudian disusuli drama adaptasi Korea “The Womans Room” yang bertajuk “Monalisa” lakonan Zara Zya dan Nazim Othman.

Beliau berkahwin dengan pelakon Adam Shah pada 21 Disember 2013 dan dikurniakan 2 anak, pasangan ini memfailkan perceraian pada 30 Mei 2017.

Tahun 2017 dan 2018 merupakan tahu penuh controlversy buat Fatin Afeefa dimana seorang wanita tampil mendakwa pelakon Fatin Afeefa menjalinkan hubungan intim dengan suaminya sehingga rumah tangga mereka berantakan.

sumber : himpunanceritalawak.com

Sumber Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi...


Demikianlah Artikel Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi...

Sekianlah artikel Janda Hot pujaan ramai, Fatin Afeefa berhajat buat tindik lagi, tapi... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: