Siap kau bila masuk penjara nanti!

Siap kau bila masuk penjara nanti! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Siap kau bila masuk penjara nanti!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siap kau bila masuk penjara nanti!
link : Siap kau bila masuk penjara nanti!

Baca juga


Siap kau bila masuk penjara nanti!



Pengg-anas serangan masjid Christc-hurch, Brenton Tarrant dibimbangi akan menjadi sasaran banduan lain di penjara.

NZ Herald memetik seorang gen-gster berkata, kumpulan dianggotainya mempunyai rakan di dalam penjara susulan beberapa anggota kumpulan sam-seng berhimpun di Sekolah Tinggi Hagley dengan membawa bunga sebagai tanda sokongan untuk keluarga mangsa.

“Mereka (mangsa) datang ke New Zealand dan mereka sebahagian daripada kami. Mereka rakyat kami.



“Apa yang berlaku Jumaat lalu terlalu menji-jikkan,” kata seorang lelaki.

Seorang lagi menyambut: “Kami juga mempunyai kawan di dalam (penjara).”

Biarpun tidak dijelaskan lanjut, ia jelas boleh dianggap anca-man terhadap Tarrant.

Sementara itu, seorang peguam Sir Kim Workman berkata sumber memberitahu Tarrant berkemungkinan berdepan ancaman di penj-ara bererti dia mungkin dikurung beras-ingan daripada band-uan lain.

Tarrant mungkin diletakkan di fasiliti dilengkapi kawalan kesel-amatan ketat dan pegawai penjara juga perlu disaring supaya tidak terdorong untuk menced-erakannya.


Sumber : hmetro

Sumber Siap kau bila masuk penjara nanti!


Demikianlah Artikel Siap kau bila masuk penjara nanti!

Sekianlah artikel Siap kau bila masuk penjara nanti! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: