"Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak

"Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak
link : "Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak

Baca juga


"Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak



Selepas dua tahun mengikat tali pertunangan, nampaknya spekulasi mengenai status hubungan pelakon Remy Ishak terjawab apabila dia mengumumkan hubungannya bersama tunangnya Ezza Yusof sudah pun berakhir.

Namun mereka berdua masih lagi berkawan seperti biasa kerana kedua-duanya terlibat dengan perniagaan. Remy juga tidak menolak sekiranya Allah memberi petunjuk bahawa Ezza itu adalah jodohnya di masa akan datang.

“Itu kesilapan saya apabila orang berkata saya sudah kembali single. Selepas dua tahun kami bertunang tapi saya tak nampak arah ke alam perkahwinan. Jadi saya terpaksa melepaskan kerana tidak mahu mengikat dia. Dia boleh ada kehidupan yang lebih baik sekiranya saya lepaskan,” katanya yang ditemui di majlis sidang media Origina.

Menurut Remy, dia kini dalam tempoh bertenang dan memerlukan masa. Dalam keadaan itu juga, Remy turut melakukan Solat Istikharah dan muhasabah diri. Ujarnya lagi, orang ketiga tidak menjadi punca perpisahan mereka serta menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan Mira Filzah.



“Sebagai manusia saya cuba memperbaiki. Ada benda yang saya terlepas pandang. Saya mungkin terlalu fokus kepada diri dan kurang kepada orang lain. Tanggungjawab lelaki kepada perempuan sangat besar sebenarnya. Emosi saya memang terganggu.

“Saya cuba baiki kelemahan. Secara peribadi saya tak mahu komen sesuatu yang peribadi. Beri saya peluang dan ruang. Tidak ada pihak ketiga antara saya atau pun pihak di sebelah sana,” katanya.

Untuk rekod, Remy dan Ezza mengikat tali pertunangan pada 1 Mei 2017. (rtky/h)

Mengaku ‘Single’, Remy Ishak Putus Tunang?



Sudah hampir dua tahun mengikat tali pertunangan, Remy Ishak kerap kali ditanya tentang pernikahan. Sebelum ini Remy memberitahu dia belum bersedia untuk berkahwin. Jelasnya lagi, selain komitmen kerja, ada beberapa hal peribadi perlu diberi perhatian dahulu.

Bagaimanapun, baru-baru ini timbul pula khabar angin mengatakan Remy sudah kembali solo. Menerusi satu video Live baru-baru ini, Remy mengaku dirinya sudah single dan tiada siapa yang inginkan dirinya.

“Tak apa dik, tak ada orang nak dekat abang dah. Kalau hensem-hensem tak ada orang nak, so kita gemuk pun tak apalah. Kita single kan,” katanya.

Tidak pasti sejauh mana kebenarannya, setakat ini tiada kenyataan daripada Remy mengenai status hubungan dengan tunangnya Ezza Yusof. Mungkin Remy hanya bergurau sahaja. Apa pun harapnya semuanya baik-baik sahaja.

Sumber : rotikaya.com

Sumber "Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak


Demikianlah Artikel "Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak

Sekianlah artikel "Dua tahun bertunang saya tak nampak arah ke perkahwinan" - Remy Ishak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: