Radin sinonim dengan pikatline

Radin sinonim dengan pikatline - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Radin sinonim dengan pikatline, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Radin sinonim dengan pikatline
link : Radin sinonim dengan pikatline

Baca juga


Radin sinonim dengan pikatline

SELALU menggunakan pikatline di media sosial, Radin Era FM menafikan tindakan itu sebagai tanda sudah bersedia untuk menamatkan zaman solo.

Pun begitu, Radin Amir Affendy atau lebih mesra disapa Radin, mengakui ada merancang untuk berkahwin namun masih belum menemui bakal suri hatinya.

"Semua orang memang ada pasang niat untuk mencari teman hidup. Tapi saya setakat ini belum lagi .

"Tapi insyaALLAH perancangan itu ada cumanya bila, dengan siapa dan segala berkaitan dengan jodoh ni saya serahkan pada ALLAH.

"Buat masa ini saya mahu berikan sepenuh tumpuan kepada kerjaya dan pada masa yang sama kembangkan bakat pengacaraan," katanya.

Ditanya lebih lanjut mengenai pikatline di media sosialnya, Radin mengulas, perkara itu diguna pakai sejak dulu lagi namun tidak keterlaluan demi menjaga hati orang ramai.

"Sebenarnya kebanyakan gambar-gambar di Instagram memang selalu dengan kapsyen-kapsyen pikatline sejak dari dulu.

"Namun bila saya letak kapsyen sweet ramai pula yang suka dan terima. Alhamdulillah, tapi saya kena kawal juga, walaupun sekadar kapsyen di media sosial takut over pula, takut ada yang tak suka atau muak.

“Buat masa ini tak ada lagi yang tak suka,” katanya sambil ketawa.



Sumber Radin sinonim dengan pikatline


Demikianlah Artikel Radin sinonim dengan pikatline

Sekianlah artikel Radin sinonim dengan pikatline kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: