Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis

Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis
link : Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis

Baca juga


Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis

PERANCIS 2 REPUBLIK IRELAND 0

Olivier Giroud berpuas hati dengan tahap prestasinya selepas menyamai rekod dua legenda Perancis semasa kemenangan 2-0 ke atas Republik Ireland dalam perlawanan persahabatan di Stade de France, awal hari ini.

Giroud membuat penampilan ke-72 untuk menyamai rekod Michel Platini sementara gol pembukaan yang dijaringkannya menyaksikan dia mencapai rekod 31 gol Zinedine Zidane untuk pasukan kebangsaan.

Nabil Fekir menjaringkan gol kedua Perancis dalam perlawanan yang dikuasai mereka di Paris dan satu-satunya kekecewaan buat jurulatih, Didier Deschamps, adalah pasukannya tidak menjaringkan lebih banyak gol.

"Ia memuaskan pada tahap peribadi, walaupun saya tidak mempunyai banyak peluang hari ini," katanya kepada TF1. "Saya berasa baik walaupun kami tidak dapat menyudahkan usaha kami semasa perlawanan ini.

"Kami memulakan perlawanan dengan sangat baik. Kami menunjukkan watak dan keinginan sebenar.

Mengulas mengenai Giroud, Deschamps menambah: "Dia sangat berkesan bersama kami untuk jangka masa yang panjang. Inilah yang diperlukan sebagai penyerang.

"Dia mempunyai kemampuan sebagai penyerang dan gaya permainannya sangat efektif."



Sumber Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis


Demikianlah Artikel Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis

Sekianlah artikel Giroud puas hati samai rekod legenda Perancis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: