Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional

Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional
link : Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional

Baca juga


Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional

KUALA LUMPUR: Khazanah Nasional hari ini mengumumkan bahawa bekas Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak telah meletakkan jawatan sebagai Pengerusi Lembaga Pengarah syarikat pelaburan tersebut.

Peletakan jawatan Najib berkuatkuasa 31 Mei 2018.

Susulan ini, bekas Menteri Kewangan II, Datuk Seri Johari Abdul Ghani juga telah meletakkan jawatan sebagai Lembaga Pengarah Khazanah Nasional, berkuatkuasa 30 Mei 2018.

Awal minggu lepas, Tan Sri Mohd Irwan Serigar Abdullah telah meletakkan jawatan sebagai Lembaga Pengarah Khazanah Nasional pada 23 Mei 2018.

Antara Lembaga Pengarah yang masih ada di Khazanah termasuk Datuk Seri Nazir Razak dan Tan Sri Md Nor Md Yusof. Pengarah Urusan Khazanah, Tan Sri Datuk Wira Azman Mokhtar juga masih kekal di Lembaga Pengarah syarikat itu.



Sumber Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional


Demikianlah Artikel Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional

Sekianlah artikel Najib letak jawatan sebagai Pengerusi Khazanah Nasional kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: