Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018 - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018
link : Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Baca juga


Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Kabinet akan memperuntukkan RM40 juta untuk membeli hak penyairan  perlawanan Piala Dunia 2018, untuk penyiaran di RTM, kata Menteri Komunikasi dan Multimedia Gobind Singh Deo. 
Memetik laporan dari MalaysiaKini, RTM akan menyiarkan 41 daripada 64 perlawanan Piala Dunia 2018. 27 perlawanan yang akan ditayangkan adalah secara langsung, manakala baki 14 lagi perlawanan lain disiarkan melalui siaran tertangguh. 
"Secara keseluruhan, saya boleh katakan sekarang angka yang kabinet bahas sebelum ini ialah RM40 juta. 
"Sudah tentu akan ada penaja dan sebagainya serta mereka akan menyerap sebahagian besar daripadanya," katanya. 
Beliau berkata, butiran terperinci mengenai bagaimana peruntukan berkenaan dibelanjakan akan dijelaskan semasa taklimat khas mengenai kewangan negara esok. 


Sumber Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018


Demikianlah Artikel Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Sekianlah artikel Kerajaan akan peruntuk RM40 juta untuk siar 41 perlawanan Piala Dunia 2018 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: