Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim

Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim
link : Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim

Baca juga


Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim

SHAH ALAM: Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah hari ini berkenan menerima menghadap Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim di Istana Bukit Kayangan di sini.

Pertemuan secara tertutup yang berlangsung selama kira-kira sejam setengah itu turut dihadiri oleh Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali

Terdahulu kenderaan yang membawa Anwar dilihat memasuki perkarangan istana pada kira-kira 10 pagi.

Sementara itu, ketika ditanya pemberita semasa dalam perjalanan keluar, Anwar berkata, antara perkara yang dibincangkan dalam pertemuan tersebut adalah berkenaan calon menteri besar Selangor bagi menggantikan Mohamed Azmin yang telah memegang jawatan sebagai menteri kabinet.

"Kita ada bincang mengenai soal itu, perkara ini hampir selesai," katanya.

Ketika ditanya tentang calon yang berpotensi untuk menggantikan Mohamed Azmin, dalam nada bergurau Anwar menjawab: "Senarai calon terlalu banyak, banyak puluh".



Sumber Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim


Demikianlah Artikel Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim

Sekianlah artikel Sultan Selangor berkenan terima menghadap Anwar Ibrahim kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: