Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan

Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan
link : Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan

Baca juga


Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan

Susulan Barisan Nasional tewas dalam PRU14 9 Mei lalu, UMNO membuat keputusan untuk menghentikan peruntukan bulanan kepada semua bahagiannya di seluruh negara, lapor MalaysiaKini. 
Berdasarkan surat bertarikh 22 Mei yang dikeluarkan oleh Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor kepada semua setiausaha bahagian dan penolong setiausaha semua sayap, peruntukan bulanan akan ditamatkan. 
Seorang pemimpin Pemuda UMNO Johor turut mengesahkan mereka menerima surat itu
"Sayugia dimaklumkan, Ibu Pejabat setelah meneliti kedudukan kewangan parti dan ingin memaklumkan yang mana penyaluran peruntukan bulanan kepada pihak Bahagian dan Pergerakan Sayap-sayap Bahagian terpaksa ditamatkan bermula Mei 2018. 
"Walau bagaimanapun, adalah diharapkan bahawa pihak Bahagian dan Sayap Pergerakan Bahagian dapat meneruskan operasi Bahagian sepertimana kebiasaan sebelum ini. 
"Kerjasama semua berhubung perkara ini amat dihargai," kata surat tersebut. 


Sumber Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan


Demikianlah Artikel Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan

Sekianlah artikel Tiada lagi peruntukan bulanan untuk semua bahagian dan sayap UMNO - Ku Nan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: