Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018 - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018
link : Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Baca juga


Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018

PUTRAJAYA: Berita baik buat peminat bola sepak!

Radio Televisyen Malaysia (RTM) akan menyiarkan 41 perlawanan Piala Dunia di Rusia tahun ini.

Dari jumlah itu,  27 perlawanan itu bakal disiarkan secara langsung.

Menteri Komunikasi dan Multimedia, Gobind Singh Deo hari ini mengumumkan perkara itu dalam satu sidang media di Bilik Mesyuarat Pengurusan, Kompleks Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia, di sini hari ini.

Piala Dunia 2018 berlangsung bermula 14 Jun hingga 15 Julai depan.


[BERITA LANJUT MENYUSUL]

Sumber Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018


Demikianlah Artikel Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018

Sekianlah artikel Siaran percuma 41 perlawanan Piala Dunia 2018 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: