Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi

Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi
link : Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi

Baca juga


Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi

KUALA LUMPUR: Kementerian Komunikasi dan Multimedia akan mengadakan pertemuan dengan syarikat telekomunikasi dalam tempoh dua minggu akan datang bagi membincangkan pengurangan harga internet.

Menterinya, Gobind Singh Deo berkata pihaknya sedang meneliti untuk meningkatkan kadar kelajuan internet dan pada masa sama mengurangkan kos.

Namun jelasnya beberapa aspek perlu dipertimbangkan.

"Kami melihat dua aspek, yang pertama untuk menggandakan kelajuan internet, jadi kita melihat sama ada kita boleh melakukannya secepat mungkin.

"Satu lagi adalah mengurangkan kosnya, ia mungkin mempunyai kesan, tetapi kami mempunyai rancangan tertentu dan kami akan berunding bagaimana harga dapat dikurangkan, " katanya dalam sidang media di Putrajaya, hari ini.

"Kami akan usahakan dan saya sudah mengadakan mesyuarat dengan jabatan-jabatan kementerian, dan saya yakin ia dapat dilaksanakan," katanya lagi.

Sebelum ini, Gobind berkata taraf perkhidmatan jalur lebar di Malaysia sangat berbeza dengan negara lain.

Jelasnya, Malaysia perlu mencontohi sistem-sistem lain dan ini akan menjadi sebahagian daripada pelan 100 hari Gobind sebagai Menteri Komunikasi dan Multimedia.



Sumber Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi


Demikianlah Artikel Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi

Sekianlah artikel Turunkan harga internet: Gobind akan bincang dengan syarikat telekomunikasi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: