'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?

'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang 'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?
link : 'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?

Baca juga


'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?

SEJAK beberapa hari ni, hangat dengan kisah video lucah yang didakwa milik pelakon yang sedang meningkat naik Syafiq Kyle.

Pelbagai andaian dan cerita dibuat mengenai kesahihan video tersebut.

Akhirnya pengurus Syafiq Kyle, Shawn Amer memuat naik status dengan perkataan 'Palsu' di akaun Facebook miliknya pada malam Isnin.

Biarpun tidak merungkai secara terperinci, namun ramai percaya status itu merujuk pada video lucah yang didakwa membabitkan pelakon popular, Syafiq Kyle, 26.

Hasil tinjauan Kakigosip, rata-rata yang memberikan komen di ruang status berkenaan memberitahu agar pihak mereka tampil segera untuk mencerahkan keadaan bagi memadam segala spekulasi busuk yang dilemparkan ke atas aktor tersebut.

Bahkan rakan-rakan terdekat juga turut menyarankan laporan polis dibuat bagi membersihkan nama Syafiq.

Sejak malam Ahad penyebaran video yang didakwa mirip naib juara Hero Remaja 2011/2012 di media sosial hangat diperkatakan sehingga ke hari ini, namun pelakon drama bersiri Nur ini masih mendiamkan diri.



Sumber 'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?


Demikianlah Artikel 'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle?

Sekianlah artikel 'Palsu' merujuk pada video panas Syafiq Kyle? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: