‘Kenapa adik kaler biru?’

‘Kenapa adik kaler biru?’ - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ‘Kenapa adik kaler biru?’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Kenapa adik kaler biru?’
link : ‘Kenapa adik kaler biru?’

Baca juga


‘Kenapa adik kaler biru?’

PELAKON Diana Amir menerusi laman Instagramnya mengumumkan kini sedang hamil anak ketiga.

Difahamkan kandungan pelakon filem 99 Kali Rindu ini berada dalam keadaan yang baik dan kini  memasuki usia 12 minggu.

Menurut Diana, biarpun dalam keadaan hamil, dia sempat menyertai misi kemanusiaan ke Bosnia baru-baru ini, dan hanya berdoa agar keselamatan bayinya terjaga sepanjang berada di sana.

“Alhamdulillah. Masa pergi Bosnia haritu untuk @misija4bosnia ada jugak rasa takut dalam hati nak pergi sebab tengah pregnant, tapi tawakal pada Allah untuk jaga keselamatan baby.

“Setakat ni semua nampak normal. Baby pun dok melompat-lompat je happy nak tunjukkan diri kat mummy aaa?? Hehehe..

“Khawlah nampak happy mula-mula nak tengok adik, pastu jadi takut. ‘Kenapa adik kaler biru’. Khadija pulak muka camni. Hahahhaa dia tak tahu apa-apa lagi. Bosan duduk dalam bilik doktor kot. Yayy awak nak jadi kakak khadija!!,” tulis Diana sebagai kapsyen pada gambar scan kandungan yang di muat naik.

Dalam pada itu, Diana turut meminta peminat mendoakan agar proses kehamilannya dipemudahkan dan bayi dalam kandungannya sihat dan menjadi anak yang soleh selain pengikat kasih sayang antara dia dan suami.

Diana mendirikan rumah tangga dengan suami, Mohd Habibullah A. Rahman pada 26 Oktober 2013 dan memiliki dua cahaya mata perempuan iaitu Khaulah Al Azwar, 3 dan Khadija Azzehra, 1.



Sumber ‘Kenapa adik kaler biru?’


Demikianlah Artikel ‘Kenapa adik kaler biru?’

Sekianlah artikel ‘Kenapa adik kaler biru?’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: