"Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose

"Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose
link : "Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose

Baca juga


"Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose



Pelakon Aprena Manrose mengakui serba salah terhadap isu yang melibatkan kakaknya, Oktovia Manrose bersama penyanyi Aliff Aziz.

Menerusi entri di Instagram Stories, Aprena menjelaskan dia tidak berhak untuk masuk campur urusan mereka sebaliknya berharap isu ini dapat diselesaikan secara baik.

"Bagai ditelan mati emak, diluah mati bapa. Saya Aprena Manrose juga berdepan rasa serba salah diantara kemelut yang membabitkan kakak, Oktovia Manrose dan kawan baik Bella Astillah.

"Bagaimanapun saya sejujurnya tidak berhak mencampuri urusan ini. Tambahan pula, kedua-duanya sangat rapat dengan saya.

"Cuma yang salah tetap salah. Tak wujud istilah saya mempertahankan kakak. Malah dia sendiri sudah memohon maaf atas kelanjuran. Saya sendiri sebagai wanita dan isteri memehami getaran hati Bella saat ditimpa musibah ini.

"Cuma pada akhirnya saya harap mereka berdua dapat memilih jalan damai dan bersemuka depan mata tanpa perlu berbalas pendirian di laman sosial. Saya harap akan ada penamat yang baik antara mereka. Saya sayangkan mereka sangat.



"Untuk Aliff sendiri yang saya turut akrab ambillah tanggungjawab ini untuk berdepan secara budiman meleraikan segala-gala kekusutan

"Buat netizen terima kasih kerana terlalu prihatin tapi jangan terus pantas menjadi wira papan kekunci. Belajarlah juga untuk tidak terus menghukum. Kita semua manusia biasa," tulisnya.



Sumber : gempak.com

Artikel berkaitan

"Jika Perpisahan Menjadi Jalan Terakhir... Saya Akur & Reda" - Bella Astillah



Isteri kepada penyanyi Aliff Aziz, Bella Astillah akur dan reda jika perpisahan adalah jalan terakhir buat rumah tangga mereka.

Menerusi laporan BH Online, Bella menjelaskan dia tidak sangka suaminya itu akan mengulangi kesilapan lama.

"Jika perpisahan menjadi jalan terakhir untuk perkahwinan kami, saya akur dan reda.

"Saya tak sangka dia akan buat hal lagi, ingatkan dia sudah berubah, kali ini, dengan pelakon juga.

"Saya sudah tidak mampu untuk berselindung, sebab itu juga saya memilih untuk berkongsi cerita ini di Instagram, sebelum ini, saya maafkan dirinya dan memberikannya peluang namun, nampaknya dia tidak menggunakan peluang itu sebaik mungkin.

"Selepas ini, saya perlu berbincang dengan keluarga kerana apa sahaja keputusan mengenai rumah tangga kami, ia tetap membabitkan banyak hati," ujarnya.

Kontroversi sekali lagi tercetus apabila Bella mendakwa Aliff berhubungan dengan pelakon Oktavia Manrose dan telah ke kelab malam bersama.

Terdahulu, rumah tangga mereka terpalit dengan kontroversi apabila Aliff dikatakan menjalinkan hubungan bersama pelakon Afifah Nasir pada tahun 2017.

Namun, selepas kejadian itu, Bella memaafkan Aliff dan memberinya peluang kedua.

Sumber : BH Online



Sumber "Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose


Demikianlah Artikel "Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose

Sekianlah artikel "Yang Salah Tetap Akan Salah, Tak Pernah Wujud Istilah Saya Mempertahankan Kakak Saya Sendiri" - Ini Komen Aprena Manrose Isu Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: