“Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana

“Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana
link : “Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana

Baca juga


“Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana



PENYANYI rap Zizi Kirana berasa kecewa apabila netizen mengaitkan dirinya dalam isu pemakaian seksi kumpulan Kpop popular Blackpink pada konsert yang berlangsung hujung minggu lalu.

Zizi, 34, berkata, netizen tidak seharusnya menjadikan dia sebagai sasaran dalam isu pakaian kumpulan Kpop tersebut.

"Saya tidak marah tapi pelik kenapa mereka nak kaitkan saya pula dalam isu pakaian se,ksi Blackpink.

"Jangan terlalu taksub mengidolakan mereka sehingga orang yang tiada kena mengena terkena tempiasnya," ujarnya kepada mStar Online.


Zizi memuat naik beberapa paparan skrin apabila peminat-peminat kumpulan itu mula membuat pautan namanya di mana-mana artikel berkaitan isu itu.

Sebelum ini, pelakon Abby Abadi menegur pemakaian skirt anggota Blackpink yang disifatkan terlalu pendek.

Bagaimanapun, komen Abby menerima pelbagai reaksi peminat kumpulan itu yang turut bersuara menampilkan pendapat mereka termasuk mengaitkan penyanyi dan pelakon tempatan yang berpakaian se,ksi.

Tambah penyanyi lagu Nak Ke Tak Nak itu, dia tidak pernah berpakaian seksi setiap kali melakukan persembahan.

Katanya, imej s,eksi hanya di laman sosial dan ketika bukan waktu bekerja.

"Saya tidak se,ksi ketika melakukan persembahan, masa jalan-jalan sahaja saya berpakaian se,ksi sedikit.

"Kalau untuk artis lain untuk tampil se,ksi terserah kepada mereka nak pakai macam mana yang penting bersesuaian dan bergantung tempat dia buat persembahan," ujarnya.

Sumber : mStar Online

Sumber “Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana


Demikianlah Artikel “Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana

Sekianlah artikel “Blackpink yang pakai menjolok mata, saya pula yang kena tempias” - Zizi Kirana kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: