Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz

Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz
link : Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz

Baca juga


Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz



Oktovia Manrose nama yang mencanak naik ekoran kontrvoersi melibatkannya dengan rumah tangga Aliff Aziz dan juga Bella Astillah.

Dalama pada itu, adik kepada pelakon, Oktovia Manrose iaitu Aprena Manrose tampil menasihati isteri Aliff Aziz, Bella Astillah agar mendengar cerita daripada mulut kedua-dua Oktovia dan juga Aliff sendiri.

Aprena berharap Bella Astillah tak dengar dari sumber lain.

Ini komen Aprena kepada Bella Atillah yang mempunyai hubungan yang baik sebelum ini: (BH)

“Saya faham, Bella sebagai isteri pasti kecewa apabila sekali lagi berdepan dengan kem3lut rumah tangga. Mungkin dia masih terkejut dengan apa yang berlaku.

“Cuma, pada masa sekarang, ada baiknya Bella mendengar sendiri pengakuan dari mulut suaminya dan Oktovia, bukan berpandukan cakap sumber luar,”

“Seboleh-bolehnya saya tidak mahu masuk campur kerana itu urusan mereka. Namun, saya berharap sangat kakak dapat menyelesaikan isu ini dengan baik,”

Tentang hubungannya dengan Bella, Aprena Manrose berharap kontr0versi itu tidak menjejaskan persahabatan mereka berdua.

Aprena berkata, dia dan Bella menjalin kerjasama menerusi rakaman semula lagu popular Siti Sarah Raissuddin, Semakin yang dimuat naik di YouTube, semalam.



“Saya berharap hubungan baik kami tidak terkesan dengan apa yang berlaku. Saya juga berharap sangat mereka dapat selesaikan kemelut ini dengan baik,”

Kehangatan isu ini mula melanda Malaysia apabila Bella Astilla meluahkan rasa hati di laman IG miliknya semalam.

Bella dalam menerus satu posting, mendakwa Aliff dan Oktovia keluar bersama ke pusat hiburan selepas mula rapat apabila bergandingan dalam sebuah telefilem, Dosa Itu Bukan Miliknya untuk siaran RTM.

Aprena mula dikenali apabila diberi peluang menggalas watak utama dalam drama, Tiada Arah Jodoh Kita, bergandingan dengan Shukri Yahaya, tahun lalu.

Oktovia dan Aprena merupakan anak kepada penyanyi, Iwan dan pelakon, Allahyarham Rosnah Mohd Noor.

Sumber: Berita Harian

terdahulu…Pengakuan Terkini Oktovia Manrose, Khas Buat Bella Astillah

Semalam, industri hiburan tanah air dikejutkan dengan satu pendedahan yang amat mengejutkan. Aliff Aziz buat hal lagi. Memang tak disangka-sangka, nampaknya pisang berbuah dua kali.

Isteri Alifff Aziz, iaitu Bella Astillah menerima tamparan hebat apabila suaminya itu khabarnya sekali lagi berlaku cvrang, kali ini dengan pelakon sedang meningkat naik namanya iaitu Oktovia Manrose.

Melalui laman IG miliknya, Bella Astillah meluahkan rasa hatinya petang semalam.

Tak lama selepas itu, pelakon yang dikatakan terlibat iaitu Oktovia Manrose turut mengeluarkan kenyataan balas dan menafikan mempunyai hubungan dengan Aliff Aziz. Kata Oktovia Manrose, dia kular hanya sebagai kawan sahaja.



Malah Oktovia Manrose meminta bukti dakwaan dia berkelakuan seperti yang didakwa oleh Bella.

KENYATAAN TERBARU

Dalam kenyataan yang dibuat menerusi IG storynya itu, pelakon baru ini menyifatkan semalam adalah hari yang bersejarah untuknya. Pelakon ini mengatakan inslden yang berlaku langsung tidak pernah terfikir atau dirancang olehnya.

Oktovia Manrose mengaku kesilapan yang dilakukan dan dia mengatakan tak mahu menegakkan benang yang basah.

OKTOVIA MOHON MAAF KEPADA BELLA

Satu permohonan maaf dibuat kepada Bellada Oktovia Manrose mengaku tidak sewajarnya keluar dengan Aliff yang diketahuinya sebagai suami kepada Bella Astillah.

TERKEJUT DENGAN K3CAMAN NETIZN

Oktovia Manrose berkaat dia membalas komen Bella keraa terkejut dengan komen n3gatif yang diterim dari netizn.

Ini komennya:

“I tak patut keluarkan statement apa-apa pun sebab dah terang-terang I yang salah. Kenapa tadi I jawab macam tu is because I terkejut dengan all harsh words dari netizen sampai buat I melantun, its really hurting me, but I deserve it.”

Oktovia Manrose berharap Bella dan Aliff Aziz dapat selesaikan isu ini dengan baik dan mendoakan yang terbaik untuk kedua-duanya.



Sumber: Oktovia Manrose

Sumber Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz


Demikianlah Artikel Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz

Sekianlah artikel Nasihat ikhlas Aprena Manrose kepada Bella Astillah kontroversi melibatkan adiknya, Octavia Manrose dan Aliff Aziz kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: