Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?

Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?
link : Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?

Baca juga


Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?



Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?


Admin tolong siar luahan tumpangan ni ye.. Niat saya nak meluah je. Hari tu suami cuti. Bawa kitorang balik kg tapi saya terpaksa balik kg 5 hari lepas suami balik sebab cuti saya lmbat approve. So suami bawa anak kami. umur setahun lebih. So nak dijadikan cerita, petang tu saya sampai kampung rumah riuh rendah myb ipar2 lain pun ada balik juga. Kedengaran suara budak2 dalam rumah tu. Bising bermain.

Dorang tak perasaan saya dah sampai. Saya masuk je rumah, saya nampk anak saya di sudut pintu. duduk sorang2 mata merah baru lepas menangis. pampers pun dah penuh seluar pun dah basah. Duduk je dia kat situ dengan botol susu yang berisi air kopi. Hingus pun dah sampai pipi. Hairan saya macam mana anak saya jadi macam ni.?

Anak saya menangis terus datang peluk saya. and saya boleh rasa pelukan itu menandakan dia betul2 perlukan perhatian. Sambil menangis teresak esak. Hampir mengalir air mata saya. Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?

Nampak saya je semua terkejut. terutamanya husband saya. saya tanya kenapa biarkan anak ni sorang2 dekat sana. kenapa bagi minum air kopi.? dah tak de susu ke? Saya bagi pndangan tajam pada husband saya. boleh dia bermain dengan anak2 buah dia yg lain sementara anak sendri tak urus.

MIL pula bsuara. Anak kau tu yang tak nak main dengan kami. Suruh mandi pun tak nak. Allah tekejut saya. budak ni tak sampai 2 tahun nak suruh mandi sendiri ke apa. Tukar pampers sendri ke apa. Saya jeling je. saya betul2 sakit hati.

Saya bawa anak saya ke tempat mandi buka pakaian dia. Allah, celah dan merah smpai saya sentuh pun dia nangis. entah da berapa hari pampers dan baju dia. bau pun dah tau macam tak pernah tukar. saya bwa anak ke klinik. Saya tak fkir nak teruskan niat nak bkumpul dekat sna. Lepas ke klinik saya mseg husband ” Saya otw balik. awak spend time la dengan fmly awak” Saya terus drive balik. Betul2 kcewa.

saya bukan demand nak dorang layan anak saya macam raja. tapi at least jangan lah sampai macam tu. layan la sama rata semua cucu. kalau rssa tak ble tak sayang sorang cucu tu tak payah la beriya sangat nak jumpa nak bawa tinggal bersama. Esp husband kalau ikutkan hati tak nak lagi jumpa dia. smpai hati dia buat anak sendiri macam tu. sorry kalua korang rsa ni terlebih emosional.


sumber : kisahrumahtangga.my

Sumber Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?


Demikianlah Artikel Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke?

Sekianlah artikel Saya bawa anak saya masuk dalam ruang tamu lagi terkejut semua ahli family ada kat situ rupanya tengok tv husband pun ada kt situ cucu2 MIL FIL yg lain tengah bermain dengan FIL MIL anak saya disisihkan ke? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: