"Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz

"Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz
link : "Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz

Baca juga


"Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz



PENYANYI dan pelakon, Aliff Aziz memohon diberi ruang mengenai berita kecur-angannya dengan seorang pelakon wanita, Oktovia Manrose seperti yang dikongsi isterinya, Bella Astillah di Instagram.

“Buat masa sekarang, saya tak boleh komen apa-apa. Saya sedang berbincang dengan keluarga mengenai hal ini,” katanya ringkas kepada Harian Metro.

Sementara itu, Oktovia mengakui dia keluar bersama Aliff sebagai rakan.

“Kami bukan cuma berdua. Ada teman untuk mengelakkan fit-nah. Saya tak suka orang buat tambah-tambah cerita macam ni. Jaga sikit muka.

“Aliff dengan saya keluar sebagai kawan dan tidak ada apa yang serius antara kami.

“Kepada Bella Astillah, saya tak suka awak ke-coh dan tunjukkan yang saya mab-uk teruk tanpa bukti. Tolong jaga air muka ayah saya,” tulisnya.



Oktovia yang juga sepupu kepada pelakon Uqasha dan Nelydia Senrose menafikan dakwaan dia dalam keadaan ma-buk seperti yang dikongsikan Bella di Instagramnya.

“Apa bukti yang mengatakan saya ma-buk? Mulut manusia memang bu-suk dan tak pernah nak kalah. Satu cawan air langsung tak pegang.

“Padahal, orang yang sibuk jaga tepi kain orang inilah yang dah ma-buk, tapi sibuk mengata pasal orang,” tulisnya.

Aliff dan Oktovia bergandingan dalam sebuah drama yang kini sudah selesai penggambarannya.



Dakwaan Aliff dikatakan cura-ng bukanlah kali pertama. Sebelum ini, dia pernah dikaitkan dengan pelakon, Afifah Nasir yang bergandingan dengannya dalam sebuah drama.

Perkara itu diketahui isterinya, Bella selepas mereka ‘kan-toi’ menerusi kamera litar tertutup dari sebuah pusat karaoke pada 2017.

Namun, berita itu reda selepas Aliff dan Afifah membuat sidang media bagi menjelaskan perkara sebenar.

sumber : harian metro

Sumber "Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz


Demikianlah Artikel "Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz

Sekianlah artikel "Tunggu bincang dengan keluarga, barulah saya komen" - Aliff Aziz kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: