"Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda

"Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda
link : "Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda

Baca juga


"Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda



Baru-baru ini, pelakon Nabila Huda kembali mengundang kontroversi apabila memuat naik foto dirinya memakai bra di atas katil.



Seperti yang dijangkakan, ruangan komen di akaun Instagram Abil dipenuhi dengan pelbagai kritikan dan kecaman. Sehingga ada yang melabelkan beliau sengaja untuk meraih publisiti murahan dan kemudiannya menyalahkan netizen apabila teruk dikecam.





Namun, Abil bukanlah seorang yang terlalu ambil pusing dengan segala kecaman yang dilemparkan terhadap dirinya. Sebaliknya beliau memuat naik lagi satu ‘posting’ mengatakan beliau tidak pernah memberikan sebab untuk orang membenci dirinya tetapi mereka yang sering mecari kesalahan dan kurang senang dengan gaya hidupnya hanya mencetuskan drama kerana rasa cemburu.


Tidak dinafikan, Abil bukanlah seorang yang hipokrit dan tidak ambil kisah dengan kritikan-kritikan pedas. Apa yang penting beliau menjadi diri sendiri dan selesa dengan penampilannya tersendiri.

Sumber : beautifulnara.com

Sumber "Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda


Demikianlah Artikel "Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda

Sekianlah artikel "Mereka Sebenarnya Buat Drama Sebab Cemburu Dengan Saya" – Nabila Huda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: