Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong

Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong
link : Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong

Baca juga


Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong



Kali Pertama Bertemu Di Eropah

Seperti yang dilaporkan oleh Dailymail.co.uk, Pengarah Pertandingan Ratu Cantik Rusia, Tatiana Andreeva, berkata pasangan itu bertemu di Eropah ketika Oksana dipilih untuk menjadi model mempromosikan jam tangan elit di sana.

” Seperti mana yang yang diketahui. Oksana merupakan seorang model dan hal ini mebuatkan beliau kerap ke luar negara untuk urusan kerja dan akhirnya dia bertemu Sultan Muhammad V 18 bulan lalu di Eropah.

“ Ketika pameran jam tangan mewah itu berlangsung, Oksana ditugaskan untuk berdiri di sebelah poster dan mengiklankan barang-barang itu” katanya



Tatiana menambah, Ibu bapa Oksana hadir di majlis perkahwinan dan sangat menyokong anak perempuan mereka dalam segala hal. Oksana memilih nama Muslim Rihana dan gambarnya berhijab telah tersebar di laman yang Twitter

Terdahulu, Ratu Cantik Rusia dilaporkan telah menjadi permaisuri kepada pemerintah tertinggi Malaysia selepas berkahwin dengan raja negara itu.

Oksana Voevodina berkahwin dengan Sultan Muhammad V dari Kelantan, 49, dalam majlis perkahwinan diraja mewah di ibu negara Rusia selepas dilaporkan menukar agama Islam pada awal tahun ini.

Anak perempuan doktor berusia 25 tahun, yang memenangi gelaran Miss Moscow pada tahun 2015, sebelum itu telah membabitkan diri sebagai model di China dan Thailand.

Beliau berusia 24 tahun lebih muda daripada sultan, yang dikenali sebagai Yang di-Pertuan Agong dan dirujuk sebagai ‘Yang Mulia’. Nama lengkapnya ialah Tengku Muhammad Faris Petra ibni Tengku Ismail Petra. Upacara itu diadakan pada 22 November di dewan konsert di pinggir bandar Moscow kelas atas Barvikha, lapor Berita Islam.



Sekilas fakta tentang Oksana

Sebelum menjadi pengantin diraja Voevodina berkata, ” Ketika saya di sekolah saya adalah sejenis yang agak nakal”

” Saya suka skaters, basikal, VMX, lelaki yang mengambil bahagian dalam pertandingan. Saya suka naik basikal juga”

” Saya fikir seseorang lelaki itu haruslah menjadi ketua keluarga dan tentu sekali pendapatannya tidak boleh kurang daripada wanita”

Difahamkan juga sewaktu majlis perkahwinan tersebut, tidak ada sebarang minuman alkohol dihidangkan dan semua makanan adalah halal. Raja berpakaian baju kebangsaan Malaysia, dan pengantin wanita memakai gaun pengantin putih.

Dia mengambil nama Muslim Rihana dan gambarnya dalam hijab yang diposkan di Twitter.

Satu komen ditulis, ” Rakyat bersyukur dan bangga menerima Queen Agong. Daulat Tuanku!’

Sementara iut, sebuah portal berita dari Malaysia rakyatku.com berkata bekas menteri kecantikan itu masuk Islam pada 16 April 2018.

Sedikit yang diketahui tentang Voevodina selain kemenangannya dalam peraduan Miss Moscow tiga tahun yang lalu apabila statistik pentingnya diberikan sebagai 33-23-35.

Dia dipercayai menjadi graduan dari Fakulti Perniagaan di Plekhanov elit Universiti Ekonomi Rusia.

Tidak jelas sama ada dia sudah berkahwin atau tidak sejak dia telah menggunakan nama keluarga Voevodina semasa kerjayanya glamour, tapi sekarang jelas kembali kepada nama ayahnya Gorbatenko.

Laporan di Kuala Lumpar berkata beliau akan dikenali pada masa akan datang sebagai Rihana Oxana Gorbatenko.

Bapa beliau, Andrey Gorbatenko merupakan seorang pakar bedah ortopedik dari Rostov-on-Don yang dipercayai berusia 50-an.

” Ketika saya sedang di pentas sewaktu pertandingan, saya nampak ayah saya duduk di dalam dewan dan dia seperti titik rujukan bagi saya”, katanya.

” Saya hanya menonton dia dan hanya melakukan untuknya. Kerana saya tahu jika saya melakukan sesuatu yang salah, papa adalah papa, dia tidak akan mengatakan apa-apa dan dia tidak akan pernah mengutuk.

” Dia hanya akan tersenyum dan berkata: “Tidak apa-apa, bangun dan pergi. Jadi saya merasakan sokongan yang kuat dari beliau”

Dia mendakwa dia hanya menyedari mempunyai daya tarikan melalui penampilannya ketika dia berada di universiti.

” Saya adalah yang tertinggi di kelas saya (di sekolah) dan yang paling kurus, dan saya agak bimbang tentang itu” katanya.

” ‘Hanya apabila saya berada di universiti, saya tertanya-tanya dan menyedari bahawa ini adalah bahagian yang kuat pada saya.

” Lelaki muda mula memberi perhatian dan saya menyedari bahawa mereka memandang saya lebih kerap daripada pada wanita yang gemuk dan tidak terlalu tinggi.’

Pada masa dia memenangkan Miss Moscow, dia menegaskan dia tidak mempunyai teman lelaki kerana dia tidak menemui lelaki yang betul.

” Saya tidak mempunyai teman lelaki, dan saya fikir ia akan menjadi lebih sukar bagi saya untuk menang, jika saya ada.

” Kerana setiap teman lelaki, jika dia membiarkan gadisnya pergi ke pertandingan kecantikan, dia tidak akan menjadi teman wanitanya lagi.



Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Gnews

Sumber: hangat & dailymail.co.uk


Sumber artikel

Sumber Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong


Demikianlah Artikel Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong

Sekianlah artikel Wanita Ini Dedahkan Bibit-Bibit Perkenalan Dan Seterusnya Percintaan Antara Ratu Cantik Russia, Oksana Voevodina Dan YDP Agong kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: