(4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang...

(4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang...
link : (4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang...

Baca juga


(4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang...



Sepanjang bergelar selebriti, Neelofa seakan tidak boleh lari dengan kritikan netizen terutama sekali bila beliau bergaya dengan fesyen yang agak unik.

Semalam usahawan dan pengacara popular ini sempat membuat heboh dikalangan peminatnya di media sosial gara-gara beberapa foto yang dimuatnaik di IG storiesnya.



Dalam foto tersebut, dia berpose dengan mengenakan busana serba merah dengan skirt tembus pandang yang membuatnya tampak menawan dan cantik.

Walaupun ia terlihat se ksi, sebenarnya Neelofa tidak mendedahkan kulitnya kerana ia ditutup menggunakan legging ataupun lining.




Neelofa dikatakan menghadiri sebuah acara eksklusif di outlet jam tangan mewah, Tag Heuer, The Garden pada jam 5 petang semalam. Pada majlis tersebut, duta Tag Heuer yang merupakan seorang model terkenal dari Amerika Syarikat, Bella Hadid turut bersama-sama hadir memeriahkan majlis tersebut.

Pada majlis makan malam tersebut, Neelofa mengajar Bella bagaimana untuk membuka balutan nasi lemak semasa makan malam bersama yang dihadiri beberapa artis Malaysia terkenal. Hadid dalam insta story Neelofa kelihatan sangat gembira semasa makan malam tersebut.

Neelofa dah gila. Sanggup buat perkara sebegini di Dubai!



Sebelum kita melihat apakah yang telah dilakukan oleh Neelofa di Dubai, mari kita lihat dahulu definisi Dubai.

Dubai adalah bandar terbesar dan terpadat di Emiriah Arab Bersatu (UAE). Ia terletak di pantai tenggara Teluk Parsi dan merupakan ibu negara Emirat Dubai, salah satu dari tujuh emirat yang membentuk negara ini. Abu Dhabi dan Dubai adalah dua-satunya emirat yang mempunyai kuasa veto atas perkara-perkara penting yang penting dalam Majlis Tertinggi Persekutuan negara. Bandar Dubai terletak di pantai utara emiriah dan mengetuai kawasan metropolitan Dubai-Sharjah-Ajman. Dubai akan menjadi tuan rumah World Expo 2020.



Dubai muncul sebagai hab bandar dan perniagaan global di Timur Tengah. Ia juga merupakan hab pengangkutan utama bagi penumpang dan kargo. Menjelang tahun 1960-an, ekonomi Dubai didasarkan pada pendapatan dari perdagangan dan, pada tahap yang lebih kecil, konsesi eksplorasi minyak, tetapi minyak tidak ditemui sehingga tahun 1966. Hasil minyak pertama mula mengalir pada tahun 1969. Hasil minyak Dubai membantu mempercepat pembangunan awal bandar, tetapi rizabnya terhad dan tahap pengeluaran rendah: hari ini, kurang daripada 5% pendapatan emirat berasal dari minyak.



Model perniagaan ala Emirate Barat memacu ekonominya dengan pendapatan utama yang kini datang dari pelancongan, penerbangan, hartanah, dan perkhidmatan kewangan. Dubai baru-baru ini dinamakan destinasi terbaik untuk pelancong Islam oleh Salam Standard. Dubai baru-baru ini menarik perhatian dunia menerusi banyak projek pembinaan besar dan acara sukan yang inovatif. Bandar ini menjadi ikon untuk gedung pencakar langit dan bangunan tinggi, khususnya gedung tertinggi di dunia, Burj Khalifa.

Sumber (4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang...


Demikianlah Artikel (4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang...

Sekianlah artikel (4 Gambar) Hajah Neelofa Jadi Tumpuan Netizen Selepas Pakai Skirt Tembus Pandang... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: