(8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!

(8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!
link : (8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!

Baca juga


(8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!


Pelakon cantik berbakat besar Nina Iskandar dikhabarkan telah terlibat dalam sebuah kemalangan jalan raya semalam. Nina (27) adalah antara salah seorang mangsa langgar lari apabila kereta yang dipandunya dilanggar oleh 2 buah kereta di Kuala Lumpur lewat malam tadi.



Selain PA kepada Nina yang mengkhabarkan kejadian ini, pelakon Amyza Aznan yang turut berlakon bersama Nina dalam sebuah drama berjudul Setelah Cinta Itu Pergi juga telah berkongsi perkhabaran tersebut di laman Instagramnya.




Dia memberitahu bahawa Nina telah mengalami kecederaan di bahagian wajah dan mengalami keretakan pada tulang belakang badannya.



Dedah Amyza lagi,  kereta Nina telah dilanggar dengan teruk sekali dan diisytiharkan total lost. Salah sebuah kereta yang melanggar kereta Nina telah melarikan diri.



Nina yang sedang cedera ketika ini telah meninggalkan sebuah pesanan ringkas kepada rakan pelakon lain dan peminat bahawa dia kini sukar bergerak dan memohon supaya netizen mendoakan kesembuhannya.

Terima kasih atas doa. Saya okay, Insya Allah. Hanya ‘koyak bibir’ dan retak tulang belakang. Jahitan (akibat cedera) sudah boleh dibuka dalam masa seminggu. Ibu saya berada di sini untuk menjaga saya dan Insya Allah akan bawa saya pulang ke Brunei untuk rawatan selanjutnya

Selain itu, Nina juga dilihat memuat naik Instagramnya dengan sebuah insta story



Pelakon itu kini dipercayai sedang berehat untuk menjalani rawatan selanjutnya. Kami disini mendoakan kesembuhan dan kesejahteraan Nina. Get well soon!

Sumber : IG Nina Iskandar

Sumber artikel : OhMyMedia

Sumber (8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!


Demikianlah Artikel (8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab!

Sekianlah artikel (8 Gambar) Pelakon Cantik Nina Iskandar Cedera Tulang Belakang Retak, Bibir Koyak Selepas Dilanggar Lari Oleh Manusia Tidak Bertanggungjawab! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: