Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi

Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi
link : Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi

Baca juga


Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi



Berkhatan merupakan salah satu aktiviti yang biasa dilakukan sempena musim cuti persekolahan.

Pada kebiasaannya, kanak-kanak yang berkhatan akan menangis disebabkan rasa sakit yang mereka lalui ketika dikhatankan, namun berbeza pula dengan seorang kanak-kanak ini apabila video dia yang sedang menyanyi semasa berkhatan mula tular di laman Facebook.


Dalam video tersebut, kanak-kanak itu dilihat begitu tenang dan santai menyanyikan beberapa buah lagu dan juga zikir untuk menghilangkan rasa takut dan sakit sepanjang proses berkhatan.

Ramai netizen yang terhibur dan tak kering gusi setelah menonton video yang dikongsi oleh salah seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Fendy Mael itu. Video itu juga dikatakan memperoleh hampir 150K tontonan dalam masa 3 jam selain turut dikongsikan oleh portal media serta pengguna Facebook yang lain.

Sumpah aku terhibur



Haha, part last tu, terima kasih doktor




Sumber : Ohmymedia

Sumber Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi


Demikianlah Artikel Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi

Sekianlah artikel Nyanyi lagu medley untuk tangani rasa sakit ketika berkhatan, gelagat kanak-kanak ini buat ramai tak kering gusi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: