Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!

Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!
link : Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!

Baca juga


Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!



Menjadi sebuah impian setiap peminat untuk bersama dengan pujaan hati mereka, begitu jugalah yang terjadi kepada seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai Nurul Jannah. Beberapa hari lalu, gadis ini telah memuat naik screenshot perbualan bersama ibunya di Whatsapp berkenaan dengan pinangan.




Kata-kata yang pada mulanya berbentuk gurauan diakhiri dengan kenyataan. Gurauan Jannah yang hendak meminang selebriti yang diminatinya selama ini disambut serius oleh keluarganya. Sejurus selepas gurauan gadis itu, ibunya bertindak meminang Remy Ishak untuk anak gadisnya memalui laman sosial Instagram.




Namun, pinangan yang bersahaja itu tanpa diduga telah mendapat respon daripada Remy Ishak sendiri. Ikuti bebenang ini untuk kisah selanjutnya.

I rasa jodoh I dah sampai




Siap ada whatsapp group…




Respon Remy…




Dia reply I dengan emoji pun I dah happy sangat





Gambar ktorang member I edit





Kenalan dan netizen lain turut meninggalkan komen di status Jannah.

Nak duduk meja VIP tau



Kira jadilah ni ? Alhamdulillah





Sumber : Twitter 

Sumber artikel : OhMyMedia


Sumber Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!


Demikianlah Artikel Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN!

Sekianlah artikel Gadis cantik ini berani mati lamar pelakon kacak Remy Ishak di Twitter, Respon selamba dari Remy Ishak sungguh WIN! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: