Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k

Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k
link : Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k

Baca juga


Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k



Baru-baru ini, kecoh di media sosial sebuah video mendakwa anak angkat usahawan kosmetik, Datuk Aliff Syukri didera oleh pembantu rumah. Menerusi video tersebut menunjukkan pembantu rumah Aliff, warganegara Indonesia didakwa menunjal kepala Qayyum yang sedang dipegang oleh pembantu rumah yang lain.

Tidak tahan kerana anak-anak angkatnya itu sering menjadi kecaman netizen dan beliau asyik dikritik dalam soal penjagaan mereka, Aliff Syukri membuat keputusan untuk menjual akaun Instagram tersebut dengan harga RM40,000.





Kata Aliff lagi, jika ramai yang memberikan sokongan agar tidak menjual akaun tersebut, beliau akan membatalkan hasratnya itu dan akan akaun tersebut akan diteruskan seperti biasa.

Menerusi ruangan komen, ramai yang berpendapat harga yang ditawarkan terlalu mahal dan tidak masuk akal kerana nilai tersebut boleh beli sebuah kereta dan rumah. Ada segelintir netizen turut menasihati Aliff Syukri agar tidak hidup bersandarkan wang semata-mata.




Sumber : Rotikaya

Artikel menarik lain

"Tengok Saja Ke Kepala Anak Kena Tunjal?"



Minggu lalu Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida telah mengadakan majlis sambutan hari jadi buat Qadejah, Ibraheem dan Qayyum. Namun dikala sambutan itu, timbul pula sebuah video mendakwa anak angkat mereka, Qayyum didera.

Seorang individu bernama, Nur Alya telah memuat naik sebuah video, menunjukkan salah seorang pembantu rumah Aliff, warganegara Indonesia menunjal kepala Qayyum yang sedang dipegang oleh pembantu rumah yang lain.

Dalam posting tersebut juga, Alya mengajak orang ramai viralkan salah laku pembantu rumah Aliff, yang didakwa mendera kanak-kanak itu. Bagaimanapun Shahida tampil mempertahankan tindakan pembantu rumah mereka.



Menurut Shahida, pembantu rumahnya hanya cuba palingkan muka Qayyum untuk bergambar. Malah, Shahida juga berang dengan tuduhan individu tersebut dengan bertanya bukti kesan lebam andai anaknya didera.

Kenyataan Shahida mempertahankan pembantu rumahnya itu telah menimbulkan kemarahan orang ramai yang terkilan dengan sikap pasangan itu, mengabaikan kejadian yang sudah terang lagi bersuluh berlaku. (rtky/w)

Sumber Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k


Demikianlah Artikel Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k

Sekianlah artikel Tidak Tahan Dikecam Netizen, Jutawan Tersohor Aliff Syukri Nekad Mahu Jual IG Anak RM40k kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: