Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka...

Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka...
link : Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka...

Baca juga


Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka...



Hari ulangtahun perkahwinan adalah tarikh yang sentiasa ditunggu-tunggu oleh setiap pasangan suami isteri. Pastinya si isteri akan beria-ia merancang sambutan yang indah bagi meraikan hari yang bermakna itu.

Namun bagaimana pula, jika hari yang bermakna itu bertukar menjadi hari yang paling buruk apabila seorang isteri mengetahui suaminya berkahwin lain? Perasaan hancur, sedih, dan berasa dikhianati pasti akan dirasai oleh seorang isteri.

Begitulah yang dialami oleh seorang wanita yang dikenali sebagai sebagai E. Kisah E ini diceritakan kembali oleh rakan sekerjanya di laman Twitter rakannya.

Ikuti bebenang ini.



Sebelum tiba ulang tahun perkahwinan
Sebelum tibanya ulangtahun perkahwinan E dan suaminya, E telah merancang untuk meraikan untuk mengadakan candle light dinner untuk suaminya, dengan bantuan rakannya. 




Cerita bermula
E memberitahu bahawa suaminya ada hasrat ingin berkahwin lain. Sebelum ini E dapat menghidu perbuatan curang suaminya, tapi suami E menafikan. Tapi suatu hari E check WhatsApp suaminya, dan dia terjumpa perbualan WhatsApp suaminya dan perempuan lain yang begitu mesra dan manja.





Suami E nekad untuk kahwin lain



Jumpa kad kahwin suami dan madu
E check WhatsApp suaminya, perasaannya sedih apabila dia lihat kad undangan perkahwinan suami dan madunya. Pada tarikh ulangtahun perkahwinannya, suaminya bina tarikh ulangtahun perkahwinan dengan perempuan lain.






Kepada suami, hargailah isteri.




Sumber : Twitter



Artikel diambil dari https://ift.tt/2OqDClt


Sumber Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka...


Demikianlah Artikel Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka...

Sekianlah artikel Wanita cantik ini luah perasaan di Twitter selepas dihadiahkan dengan 'madu' pada hari ulangtahun perkahwinan mereka... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: