Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’

Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’ - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’
link : Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’

Baca juga


Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’



Perkahwinan yang bahagia dan dibina atas kejujuran adalah sesuatu perkara yang diidamkan oleh setiap suami isteri. Alangkah sedihnya jika rumah tangga yang dibina selama bertahun-tahun itu akhirnya musnah disebabkan oleh pasangan yang bernafsu song sang.

Beberapa hari yang lalu, tular di Twitter bebenang seorang pengguna laman itu yang menceritakan pengalaman kawan wanitanya yang berkahwin dengan lelaki ga y. Lebih mengecewakan lagi apabila perkara itu hanya diketahui oleh kawannya itu selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga.



Menurut Faizol Zaman, kawannya yang hanya dikenali sebagai Nur itu telah berkahwin dengan lelaki atas pilihan keluargnya sejak tiga tahun yang lalu dan masih belum mempunyai anak.



Perbuatan songsang suaminya itu akhirnya terbongkar setelah Nur membuka satu aplikasi dalam telefon pintar milik suaminya. Pesanan ringkas yang berbunyi ‘jom jumpa, lama tak kena’ itu mengundang kemusykilan terhadap dirinya lantas membuka aplikasi tersebut.

Gri ndr – Aplikasi khas untuk golongan berna fsu son gsang

Pesanan yang diperoleh daripada aplikasi bernama Grin dr tersebut ternyata telah membongkar semua perbuatan terkutuk suaminya selama ini. Bagi yang tidak tahu, Gri ndr merupakan sebuah aplikasi khas untuk golongan lelaki g ay ataupun bise ksual, yang mana aplik asi tersebut digunakan untuk membantu seseorang bertemu dengan kenalan yang lain.



Suami mengaku g ay…

Nur membuat keputusan untuk bersemuka dengan suaminya dan hatinya begitu hancur setelah lelaki tersebut mengakui bahawa dia sememangnya seorang g ay dan telah mengenali teman lelakinya itu sejak 3 tahun yang lepas.

Hati Nur bertambah hancur apabila suaminya mengakui langsung sama sekali tidak mempunyai perasaan cinta terhadapnya dan hanya pulang bertemu Nur ketika wanita tersebut dalam haid bagi memastikan mereka berdua tidak ‘bersama’ .



Dalam bebenang tersebut, Faizol juga berdoa agar Nur terus kuat dan tabah agar penulisan tesisnya tidak terganggu disebabkan perkara itu.

Sumber : Twitter Faizol Zaman


Artikel diambil dari https://ift.tt/2ycmWUN

Sumber Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’


Demikianlah Artikel Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’

Sekianlah artikel Selepas 3 tahun kahwin tak dapat anak, baru tahu suami aku sebenarnya sejenis ‘kunyit’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: