Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi

Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi
link : Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi

Baca juga


Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi



kehadiran Awal Ashaari sebagai pengacara jemputan bagi menggantikan Janna Nick dan juga Ajak mendapat maklum balas yang begitu positif daripada kru produksi dan juga netizen.

Pelakon kacak itu juga menzahirkan perasaan terharu dan syukur dengan maklum balas daripada semua pihak di laman Instagramnya, semalam.


Awal memang terbaik, welcome back bro!

Rata-rata ramai daripada pengikut ikon fesyen tersebut memuji bakat dan sikap yang ditonjolkan oleh Awal sepanjang menjadi pengacara Melodi hampir 6 tahun.

Awal juga sama sekali tidak kelihatan kekok ataupun gemuruh sepanjang mengacarakan rancangan tersebut pada hari Ahad yang lalu.




Power bro, tak macam 10 bulan tinggalkan Melodi!



Awal lebih layak, tak macam Janna dengan Ajak!

Tidak kurang pula, terdapat segelintir netizen yang merasakan Awal lebih layak mengacara rancangan hiburan tersebut berbanding dengan Janna Nick dan juga Ajak.

Mereka juga merasakan sebagai pengacara yang profesional,seseorang itu tidak seharusnya terjerit-jerit semasa mengacara kerana sikap seperti itu hanya akan menjengkelkan para penonton.


Sumber : IG Awal Ashaari

Sumber artikel : ohmymedia

Sumber Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi


Demikianlah Artikel Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi

Sekianlah artikel Netizen dah jelik dengan perangai terkinja-kinja Janna Nick dalam melodi, mohon Awal Ashaari jadi pengacara melodi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: