“Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai

“Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai
link : “Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai

Baca juga


“Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai



Begitulah yang dilalui oleh seorang pengguna Twitter yang dikenali sebagai Ayu Aziz apabila dia berkongsi luahan perasaannya tentang penceraian yang dilaluinya. Baginya penceraian bukanlah kisah penamat bagi wanita kerana ada banyak perkara yang lebih membahagiakan di dunia ini, terutamanya anak-anak.

Tweet daripada wanita ini mendapat perkongsian lebih daripada 2,500 daripada warga Twitter.

Nak cerai, tapi takut?




Semakin tenang duduk sendiri



Berkongsi pengalaman selepas bercerai




Lelaki, jangan pijak maruah wanita




Kepada wanita, langkahlah mencari bahagia



Bertahanlah wahai wanita…


Aku nak jadi ibu yang hebat di mata anak aku




Strugglenya hidup bercerai


Orang lain peluk suami, aku peluk anak


Jangan kalah pada emosi



Anak kacau sekejap2 je, takpe… dari ada laki yang tak tolong langsung



Pencerian ini indah dan mudah



Wanita ni lagi multitasker dari lelaki



Allah ada. Allah akan bantu kita.



Percayalah akan kekuatan diri wahai wanita



Perkongsian daripada wanita ini telah menerima respons daripada warga Twitter yang kagum dengan semangatnya. Mereka juga turut mendoakannya agar tabah menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal.

Sumber: Twitter Ayu Aziz

artikel dari ohmymedia


Sumber “Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai


Demikianlah Artikel “Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai

Sekianlah artikel “Demi anak aku cerai, demi anak aku pergi.” -Wanita ini kongsi pengalaman hidup selepas bercerai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: