Syiah: JAINJ tahan 21 individu

Syiah: JAINJ tahan 21 individu - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Syiah: JAINJ tahan 21 individu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syiah: JAINJ tahan 21 individu
link : Syiah: JAINJ tahan 21 individu

Baca juga


Syiah: JAINJ tahan 21 individu

JOHOR BAHRU: Jabatan Agama Islam Negeri Johor (JAINJ) menahan 21 lelaki berusia antara 21 hingga 67 tahun di sebuah rumah di Ulu Tiram, malam tadi, selepas disyaki mengadakan majlis yang berkaitan dengan fahaman Syiah.

Serbuan pada 10.05 malam itu hasil risikan Bahagian Penguatkuasaan JAINJ dan Cawangan Khas Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Pengarah JAINJ, Amran A Rahman, berkata mereka yang ditahan di rumah Hauzah Syiah itu termasuk tiga lelaki warga asing.

"Mereka ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 9 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah 1997 kerana mengingkari pihak berkuasa agama yang dinyatakan melalui fatwa.

"Mereka ditahan dan dibawa ke pejabat Bahagian Penguatkuasaan JAINJ untuk disoal siasat," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.



Sumber Syiah: JAINJ tahan 21 individu


Demikianlah Artikel Syiah: JAINJ tahan 21 individu

Sekianlah artikel Syiah: JAINJ tahan 21 individu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: