Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin

Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin
link : Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin

Baca juga


Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin

SHAH ALAM – Datuk Seri Mohamed Azmin Ali merupakan Menteri Besar yang dimahukan oleh majoriti rakyat Selangor. Itu kata Pengerusi Hisbah Centre for Reform (Hisbah), Datuk Mohamad Ezam Mohd Nor.

Menurutnya, beliau berkata demikian kerana melihat Azmin telah berjaya membawa Selangor menjadi salah sebuah negeri gemilang dan luar biasa.

 
Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin

Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin

“Hari ini rakyat Selangor percaya mereka mendapat seorang MB yang setanding dengan nama besar negeri ini.Datuk Seri Azmin hari ini dilihat sebagai seorang MB yang mampu membawa sebuah negeri luar biasa seperti Selangor ini terus gemilang.

 
 

“Baik penjawat awamnya juga pengusaha swasta di Selangor hari ini dengan rasa bangga berkongsi pengalaman melaksanakan dan menikmati polisi dan dasar-dasar kerajaan negeri hari ini,” katanya dalam satu kenyataan.

Ezam mengulas berhubung kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi Umno Selangor, Tan Sri Noh Omar yang menyatakan bahawa kehadiran semula bekas Menteri Besar Selangor iaitu, Tan Sri Muhamad Muhamad Taib, Tan Sri Abu Hassan Omar dan Dr Mohd Khir Toyo ke dalam Umno akan menguatkan parti itu, dalam usaha merampas semula Selangor.

Selain rakyat, beliau berkata, Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah telah beberapa bertitah di dalam majlis rasmi yang dihadirinya, mengenai prestasi kerajaan yang dipimpin Azmin.

“Rakyat Selangor tahu Sultan mereka bukan calang-calang Sultan.Baginda amat fokus dan serius dengan setiap perkara membabitkan kepentingan negeri dan rakyat baginda. Setiap titah baginda dijunjung tinggi,” tegasnya.

Jelasnya, kisah tiga Menteri Besar Selangor terdahulu merupakan kisah lama yang hanya menjadi bualan masyarakat, namun majoriti orang Selangor mahukan cerita baharu serta terkini mengenai negeri itu.

Justeru itu, beliau meminta trio bekas menteri besar supaya meletakkan kepentingan rakyat Selangor dahulu berbanding kepentingan politik mereka.

 
Sumber: Sinar

 



Sumber Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin


Demikianlah Artikel Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin

Sekianlah artikel Rakyat Selangor mahu MB seperti Azmin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: