Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu

Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu
link : Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu

Baca juga


Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu

KUALA LUMPUR: Kertas siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) membabitkan Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) dan Felda Investment Corporation (FIC) akan diserahkan ke Jabatan Peguam Negara dalam tempoh dua minggu ini.

Ketua Pesuruhjayanya, Tan Sri Dzulkifli Ahmad berkata pihaknya masih memerlukan sedikit masa lagi untuk melengkapkan kertas siasatan itu.

"Kita (SPRM) belum serahkan lagi. Kita cuba untuk selesaikan siasatan dan serahkan InsyaAllah dalam minggu hadapan atau minggu lagi satu dalam tempoh lagi dua minggu ni secepat mungkin," katanya.

Dzulkifli sebelum ini berkata laporan siasatan mengenai FGV dan pembelian dua buah hotel oleh FIC dalam peringkat akhir.

SPRM Ogos lalu menahan bekas pengerusi Felda, Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad bagi membantu siasatan berhubung pembelian dua buah hotel oleh Felda Investment Corp Sdn Bhd (FIC).

Mahkamah Majistret kemudiannya membebaskan Tan Sri Isa selepas direman lima hari.



Sumber Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu


Demikianlah Artikel Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu

Sekianlah artikel Siasatan FIC: SPRM serah kertas siasatan dalam tempoh dua minggu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: