Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer'

Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer' - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer'
link : Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer'

Baca juga


Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer'

BEKAS anggota kumpulan Black Eyes Peas, Fergie mengakui berada dalam keadaan baik selepas bercerai dengan aktor Josh Duhamel baru-baru ini.
 
Malah Fergie juga tidak berasa terkesan dengan penceraian itu dan sedang aktif mempromosikan album terbaharunya, Double Dutchess.
 
Menurut laporan E! News, Fergie berasa selesa kerana dapat meluahkan isi hatinya menerusi lirik lagu yang dihasilkan.
 
“Saya berasa sangat gembira kerana dapat melancarkan album ini. Saya okay dan berada dalam keadaan yang baik.
 
“Perasaan adalah perasaan dan ianya perlu diluahkan secara tidak langsung. Jadi saya mengambil pendekatan untuk meluahkan isi hati saya menerusi penulisan lagu.
 
“Saya rasa itu yang terbaik dan bagus buat diri saya,” ujarnya.
 
Terdahulu, Fergie dilaporkan telah bercerai dengan suaminya minggu lalu.
 
Pasangan selebriti ini berkahwin pada tahun 2009 dan dikurniakan seorang anak.
 
Sumber: E! News
 

Sumber Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer'


Demikianlah Artikel Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer'

Sekianlah artikel Bercerai selepas lapan tahun kahwin, Fergie komen 'saya okay jer' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: