Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta

Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta
link : Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta

Baca juga


Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta

Penunggang meninggal dunia di tempat kejadian manakala dua mangsa lain hanya cedera ringan. — Foto ihsan Facebook/Putera KaryaPenunggang meninggal dunia di tempat kejadian manakala dua mangsa lain hanya cedera ringan. — Foto ihsan Facebook/Putera KaryaKUALA LUMPUR, 30 Sept — Seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi maut dalam kemalangan dengan sebuah kereta di Jalan Kuala Lumpur-Ipoh awal pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira 6.45 pagi itu, Muhammad Nur Syazwan Mohd Zamri, 21, mengalami kecederaan parah di bahagian kepalanya, kata Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Supt Lim Bak Phai hari ini.

Beliau berkata ketika kejadian, kereta yang dinaiki Muhazam Mohamad, 42, dan Wan Mohd Rozaini Wan Zol, 29, dari arah Rawang ke Batang Kali, bertembung dengan motosikal berkuasa tinggi yang ditunggangi Muhammad Nur Syazwan selepas dia cuba memotong sebuah lori.

“Mangsa memasuki laluan bertentangan lalu melanggar kereta yang dinaiki Muhazam dan Wan Mohd Roziani di bahagian hadapan.

“Akibat kemalangan itu, Muhamad Nur Syazwan meninggal dunia di tempat kejadian manakala dua mangsa lain hanya cedera ringan,” katanya kepada Bernama.

Lim berkata kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987. — Bernama



Sumber Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta


Demikianlah Artikel Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta

Sekianlah artikel Gagal potong lori, lelaki maut rempuh kereta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: