Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak

Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak
link : Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak

Baca juga


Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak

Beberapa keping gambar menunjukkan ketua kampung dari Sarawak berlepas dengan menaiki pesawat Airbus A400m Atlas tersebar di internet minggu ini.Beberapa keping gambar menunjukkan ketua kampung dari Sarawak berlepas dengan menaiki pesawat Airbus A400m Atlas tersebar di internet minggu ini.KUALA LUMPUR, 30 Sept — Timbalan Ketua Menteri Sarawak Tan Sri James Masing hari ini mengesahkan penggunaan pesawat tentera membawa 180 ketua kampung di Borneo ke Putrajaya.

Beliau berkata Parti Rakyat Sarawak (PRS) membantu ketua kampung itu bertemu Datuk Seri Najib Razak sebagai tanda penghargaan perdana menteri menyalur bantuan pembangunan.

Selaku Presiden PRS, beliau turut memaklumkan pihak tentera juga sedia membantu mereka dengan menggunakan pesawat tentera, lapor Malaysiakini.

Portal itu juga melaporkan James tidak melihat perkara tersebut sebagai satu masalah termasuk penggunaan aset tentera.

"Adakah ini satu masalah? Apa masalahnya dengan perkara ini" katanya seperti dilaporkan.

Beberapa keping gambar menunjukkan ketua kampung daripada Sarawak berlepas dengan menaiki pesawat Airbus A400m Atlas tersebar di internet minggu ini.

Ia disusuli pertanyaan penggunaan kapal terbang tentera bukan pesawat komersial membawa pemimpin akar umbi.

Baca seterusnya di Malay Mail Online



Sumber Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak


Demikianlah Artikel Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak

Sekianlah artikel Apa salah naik pesawat tentera jumpa Najib, soal menteri Sarawak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: